Samenwerking activiteiten Jason<>KVU

Door de besturen van de KVU en Jason is een tijdje geleden afgesproken dat we op het gebied van activiteiten meer zullen gaan samenwerken. Een voorbeeld daarvan zijn de zwembadsessies die al een paar jaar door leden van Jason en KVU worden bezocht.

Maar ook op het gebied van tochten kan dat. Daarom stellen Jason en KVU hun tochten voor elkaar open.

Als je wilt zien welke tochten Jason organiseert kan je hier klikken. of hier voor de site van Jason

Lisse
Zondag, 15. April 2018, 09:00

Altijd al eens de tulpen vanaf de waterkant willen zien ?

Ronde van 15 km langs de Keukenhof, eventueel uit te breiden tot een langere tocht. Geen overdraagpunten.

Een goed startpunt met voldoende parkeergelegenheid is te vinden vlakbij KV Lisse aan de Sportlaan. Het terrein van de kanoclub is alleen voor leden toegankelijk. Aan de andere kant van de naastgelegen sporthal loopt een doodlopende weg naar de dijk. Hier kun je via een bruggetje bij de Haarlemmer Ringvaart komen. De kanten zijn overal laag zodat instappen geen probleem is.

Vanaf hier kun je een ronde van 15 km. langs de Keukenhof maken. Eventueel kun je aan de hand van het kaartje een grotere tocht maken. Je gaat eerst naar links en na korte afstand scherp linksaf. Je volgt de vaart rechtuit langs de Keukenhof. Volg de bochten langs het bos en na de spoorbrug ga je bij de T-kruising linksaf. Dit is een lang recht stuk. Na 3,5 km ga je linksaf onder de spoorbrug door het Mallegat in. Bij de volgende T-kruising ga je linksaf de Ringsloot op. Met veel bochten kom je door Lisse heen. Bij de volgende T-kruising ben je terug op de Haarlemmer Ringvaart. Je gaat linksaf richting het startpunt.

Verzamelen loods: 09.00 uur.

Vertrek loods: 09.30 uur.

aankomst Sportlaan Lisse: 10.15 uur.

tochtleider: ?