Zwembadtraining (4)
Zondag, 3. Maart 2019, 11:30 - 15:30

Ook voor 2019 zijn er een viertal momenten in het zwembad de Hoornse Vaart gereserveerd voor onze jaarlijkse zwembadtrainingen.
Hiermee kan de vaste kern, maar belangrijker nog, kunnen ook de nieuwe leden die wij afgelopen jaar hebben mogen verwelkomen in een veilige en warme omgeving weer vertrouwd raken met de boot, zelfreddingen uitvoeren, reddingstechnieken oefenen (X redding, Kiwi redding, hielhaak redding!), zich verbeteren in of een begin maken met het eskimoteren of gewoon gezellig komen spelen.

De trainingen zijn op zondag. De duur van de training is anderhalf uur en de kosten zijn € 12.50 per keer. Ze vinden plaats in het 25 mtr deel (ondiepe gedeelte) van het 50 mtr bad.

Net zoals vorige jaren staat de deelname ook open voor leden van kanovereniging Jason.

Tijdstip training

Verzamelen Meldijk

Vertrek Meldijk

Zwembad

Zondag      13/01

Zondag      03/02

Zondag      10/02

Zondag      03/03

Inschrijven en betalen:

Zoals altijd is inschrijven vooraf verplicht.  Inschrijven kan via de activiteitenkalender van onze website. Schrijf je tijdig in, de leden van Jason hebben dezelfde rechten als KVU leden en per training hebben we plaats voor maximaal 20 personen.
Laat bij je inschrijving weten of je in het bezit bent van een eigen boot en/of vervoer voor kajaks. Geef meteen aan hoeveel kajaks je kunt vervoeren.
Betalingen vooraf op rekeningnummer NL73 RABO 0363 4695 75 ten name van Kanovereniging Uitgeest, onder vermelding van de data waarvoor je je hebt ingeschreven.

Ook leden van Jason dienen zich via bovenstaande mogelijkheden in te schrijven voor de zwembadtrainingen. De planning voor wat betreft vervoer vanuit Krommenie is in handen van Frank de Groot.

Zoals jullie inmiddels weten moeten voor gebruik in het zwembad de punten van de kajaks verpakt zijn, zodat deze geen beschadigingen aan het zwembad kunnen veroorzaken. Ook moeten de kajaks vanzelfsprekend schoon zijn.

Indien er samen gereisd wordt, vergeet dan niet een deel de benzine kosten met de chauffeur te verrekenen.

En tot slot, voor leden die zich aanmelden als instructeur worden geen kosten in rekening gebracht.

Tot in het zwembad!

Theo Koning