Randmeren
Zaterdag, 25. Mei 2019, 08:30 - 17:30

Let op: datum is veranderd naar Zaterdag 25 mei !

We verzamelen om half negen bij de loods. Van tevoren zullen we nog overleggen in verband met het vervoer ( wie kan rijden en met hoeveel boten?) Dan rijden we naar het recreatiestrand bij Muiderberg. Daar starten we en varen eerst een kleine 4 km. naar het eiland De Schelp, waar we een korte koffiepauze houden (ieder zorgt voor eigen koffie of iets anders). Vervolgens varen we, afhankelijk van de heersende omstandigheden en de interesse van de groep, naar de jachthaven van Huizen of naar Almere Haven, waar tijd is om even te passagieren en eventueel gebruik te maken van de plaatselijke horeca. Tot slot varen we via de haven van Naarden weer terug naar ons beginpunt. De gehele tocht zal dan tussen de 19 en 22 km. beslaan. Het betekent dat we naar schatting omstreeks 17.30 uur weer in Uitgeest zullen zijn.

N.B. Uitrusting: zeekajak en alles voor tochten op groot water. Neem voldoende eten en drinken mee en houd bij de keuze van je kleding rekening met wisselende omstandigheden. Uiterlijk vrijdagavond zal de tochtleider alle deelnemers berichten of de tocht doorgaat of niet en of er een eventuele alternatieve tocht kan worden gevaren.

Tochtleider: Henk Hoogerwerf