Tocht door Utrecht - 4 nov 2018

Klik op de foto voor de gehele serie foto's

foto's door Alex, Jolanda, Mary en diverse Whatsapp-peddelaars

Het was best vroeg opstaan voor een zondagochtend maar met een mooie zonsopgang beloofde het een mooie dag te worden.

Om 8:30 was het al gezellig druk bij de vereniging, iedereen druk in de weer met de kano’s en toebehoren. Hier en daar werd er gedubbelchecked of alles wel goed vast zat aan de auto. De route werd nog even doorgenomen, tomtoms ingesteld….we waren er klaar voor!

29-8-2018 instapavonden augustus

{KLIK op de foto om de hele serie te zien}

Foto's: Theo

Je mag gerust zeggen dat het voor de KVU een heel succesvol jaar is: er zijn niet alleen mooie tochten georganiseerd, die goed bezocht werden, maar we hebben er ook flink wat leden bij gekregen. Dit voorjaar kwamen er bijvoorbeeld in één klap wel elf nieuwe KVU-ers bij. Dat is vooral te danken aan de door Theo, onze activiteiten-coördinator, met veel publiciteit omgeven instapavonden en aan de vele enthousiaste leden die daarbij hebben geassisteerd als begeleider dan wel instructeur. Ook de laatste twee instapavonden op 22 en 29 augustus zijn heel goed bezocht. Op 29 augustus was er bovendien een cameraploeg van RTV IJMOND aanwezig; zij zullen binnenkort een reportage uitzenden over onze vereniging.

26-8-2018 BBQ + BBQ-tocht

{KLIK op de foto om de hele serie te zien}

Foto's: Hans de Waard

Ook leuk om op terug te kijken: de jaarlijkse barbecue.

Met 25 gasten was het weer supergezellig.

Een groep van zeven personen heeft voorafgaand aan het smulfestijn de BBQ-tocht gevaren, onder leiding van Gilbert. Jos was aanwezig als sluiswachter, dus kon de hele groep eerst geschut worden naar de polder, een belevenis op zich.

En na zo’n tochtje smaakt het vis- of vleespakket met overheerlijke salade natuurlijk nog beter. En na afloop was alles ook weer verbazend snel opgeruimd. Iedereen die heeft geholpen bij de voorbereidingen en bij het opruimen/ schoonmaken/ afwassen, heel erg bedankt.