JASON vaarkalender Vaarkalender van Jason
Peddelpraat
TKBN Toeristische KanoBond Nederland
www.getij.nl Voorspellingen van het astronomisch getij in Nederland
Kano-Vaarregels in Nederland A.H. Aalbrecht, gepensioneerd nautisch docent schreef het boekje “Kano-Vaarregels in Nederland”
weeronline Weeronline voor surfers en zeilers
Erekode voor het Wad Convenant met gedragsregels voor bezoekers van de waddenzee
www.wadkanovaren.nl Deze site is bedoeld om praktische informatie te verschaffen voor kanotochten op zoutwater, en dan met name op de Waddenzee.
www.nautin.nl Deze website is een initiatief van de Stichting Nautin. Deze stichting heeft ten doel het bevorderen van beschikbaarheid van nautische informatie voor de pleziervaart en het verrichten van al hetgeen met het vorenstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.
Kanocentrum Wirdumerklap Zeekajakschool
Poly-Service Materialen voor onderhoud aan je boot
www.outdoorfoto.nl/
www.dajaks.nl/ Kajak-Technieken op de site van Dajaks
zee-kano.startkabel.nl ZeeKajak-links
www.paddlingplanet.com Verzamelsite waarop van heel veel kajakblogs de laatste bijdragen worden gepresenteerd. Aanrader!