Yukon Goldrush

"Trek mee de wildernis in. Rauw, keihard en schitterend tegelijk"

Een presentatie van Jolanda Linschooten in Theater Cool, Heerhugowaard op 20 januari 2012, 20-22 uur.

Is het een film? Een diavoorstelling? Een lezing misschien? Of een muzikaal expeditieverhaal met een live-performance? YUKON GOLDRUSH is het allemaal. Beleef de expeditie van Jolanda Linschooten, Frank van Zwol & husky Herschel dwars door de Canadese Yukon als een close-up. In navolging van de goudzoekers uit 1898 volgden zij het spoor vanuit Alaska te voet over de Chilkoot Pass, voeren per kano 900 kilometer over de Yukon River naar Dawson City en liepen verder de wildernis in van de Ogilvie Mountains waar een ongeplande survival hen keihard met zichzelf confronteerde. Trek mee de wildernis in. Rauw, keihard en schitterend tegelijk.
Een verhaal over wanhoop en geluk.

Kaarten te bestellen voor € 19,50 pp (incl. porto, administratiekosten, garderobe en bij de première in Theater Cool ook 1 consumptie gratis) op www.Outdoorfoto.nl.

Bekijk foto's en de videoclip op