Zwembadtrainingen 2014

Ook in de eerste 3 maanden van 2014 zijn er weer een viertal momenten in het zwembad de Hoornse Vaart gereserveerd voor onze jaarlijkse zwembadtrainingen.
Hiermee kan de vaste kern, maar belangrijker nog, kunnen ook de nieuwe leden die wij afgelopen jaar hebben mogen verwelkomen in een veilige en warme omgeving weer vertrouwd raken met de boot, de diverse reddingstechnieken oefenen, zich verbeteren in of een begin maken met het eskimoteren of gewoon gezellig komen spelen.
Wij zijn dit keer op vier zondagmiddagen terechtgekomen. De tijden die op de zaterdagen werden aangeboden waren erg ongunstig en de tijden waarop wij op de zondagmiddagen kunnen komen zijn juist erg gunstig! Niet te vroeg, maar ook niet te laat, zodat je ook nog een beetje middag overhoudt. De trainingen zijn altijd anderhalf uur en de kosten zijn € 12.50 per keer.
Net vorige jaren staat de deelname ook open voor leden van kanovereniging Jason.

Data Tijdstip training Verzamelen Meldijk Vertrek Meldijk

Zondag 26/01 12.30-14.00 uur 11.15 uur 11.45 uur
Zondag 02/02 12.30-14.00 uur 11.15 uur 11.45 uur
Zondag 16/02 12.30-14.00 uur 11.15 uur 11.45 uur
Zondag 02/03 12.30-14.00 uur 11.15 uur 11.45 uur

Inschrijven en betalen:
Zoals altijd is inschrijven vooraf verplicht. Inschrijven kan via de activiteitenkalender van onze website (Aanmelden). Schrijf je tijdig in, de leden van Jason hebben dezelfde rechten als KVU leden en per training hebben we plaats voor maximaal 20 personen.

Laat bij je inschrijving weten of je in het bezit bent van een eigen boot en/of vervoer voor kajaks. Geef meteen aan hoeveel kajaks je kunt vervoeren.
Betalingen vooraf op rekeningnummer 3634.69.575 ten name van Kanovereniging Uitgeest, onder vermelding van de data waarvoor je je hebt ingeschreven.
Ook leden van Jason dienen zich via bovenstaande mogelijkheden in te schrijven voor de zwembadtrainingen. De planning voor wat betreft vervoer vanuit Krommenie is in handen van Frank de Groot.
Zoals jullie inmiddels weten moeten voor gebruik in het zwembad de punten van de kajaks verpakt zijn, zodat deze geen beschadigingen aan het zwembad kunnen veroorzaken. Ook moeten de kajaks vanzelfsprekend schoon zijn.

Tot in het zwembad!
Maarten Wevers