Ledenpas Watersportverbond nu digitaal beschikbaar

De ledenpas van het Watersportverbond heeft een nieuwe vorm gekregen. De fysieke kaart, die sinds een aantal jaar is afgeschaft, wordt vervangen door een digitaal exemplaar.  Leden kunnen hierdoor weer aantonen dat zij aangesloten zijn bij het Watersportverbond.

Een aantal regelingen van het Watersportverbond, zoals de gastvrijheidsregeling, is door de invoer van de digitale ledenpas weer beter controleerbaar. Op de pas staat tegenwoordig tevens duidelijk aangegeven welke licenties een lid op zijn naam heeft staan.

Downloaden
De digitale ledenpas is online op te vragen op de website van Watersportverbondonline. Leden hebben voor het opvragen van de digitale ledenpas hun lidnummer en postcode nodig.  Met deze persoonlijke gegevens kunnen zij hun lidmaatschapspas downloaden en uitprinten. Ben je je lidnummer kwijt? Neem dan contact op met de ledenadministratie of bel naar 030 - 751 3700.

Vertel het door!
Het Watersportverbond vraagt u, als aangesloten vereniging, dit aan uw leden te communiceren.
Leden kunnen via u hun lidmaatschapsnummer opvragen en op deze wijze hun ledenpas in bezit krijgen.

Als er een onduidelijkheid is over een lidnummer, dan kan een lid zich aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van het Watersportverbond. Het lidnummer wordt dan met de volgende nieuwsbrief persoonlijk naar het lid toegestuurd.

Mocht u of een van uw leden nog vragen hebben over de digitale ledenpas, dan kunnen zij contact opnemen met het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.