Schoonmaakactie 6 april

Elk jaar, als de voorjaarskriebels zich weer aandienen, wil de traditie dat we ons bezighouden met een eeuwenoud verschijnsel: DE GROTE SCHOONMAAK. Zo ook in ons clubgebouw aan de Meldijk.
Nu was het deze keer niet zoveel werk als gewoonlijk, omdat er na de verbouwing al flink met de bezem is gewapperd, maar toch waren we blij met de inzet van twee dames en vijf heren.

Men begon om tien uur met koffie en “iets lekkers”. Daarna is weer eens lekker gestoft en gezogen, ook onder de boten; losse rommel opgeruimd en zonodig afgevoerd; douches, toiletten en de kantine gesopt; ramen gelapt, kortom het is nu allemaal weer fris en fruitig! Om half een kon worden afgesloten met een broodje, nota bene nog lekker in het zonnetje voor de loods!
Bedankt Hans P., Theo K., Ger H., Peter v.d. G., Corrie, Joke en Henk H., namens alle leden van de KVU.
Het bestuur.

Opm. Het is gebleken dat sommige leden het jammer vinden dat zij niet op de hoogte waren van de actie omdat zij best hadden willen helpen. De schoonmaaklijst is rondgegaan op de ledenvergadering, waar niet iedereen aanwezig was. Daarom zal er in de toekomst van tevoren een verzoek aan alle leden worden gedaan, via de mail en de website.