Kerstborreltocht
Zaterdag, 21. December 2019, 16:30

Op 21 december gaat de tweede editie van de nu al legendarische kerstborreltocht plaatsvinden. De bedoeling van deze tocht is om het kanojaar af te sluiten door nog eenmaal met z’n allen een korte tocht op het meer te varen.

We gaan natuurlijk niet zomaar een rondje varen maar met feestelijk versierde boten!

We beginnen in de middag in de loods met het versieren van onze kano’s. Vorig jaar was het een gezellige drukte. De vereniging zorgt voor drinken en wat lekkers. Als de schemering intreedt gaan we op pad. Hoewel de route nog in voorbereiding is verwachten we ook dit jaar weer ergens te stoppen met kampvuur en warme chocomelk. Als we weer terug zijn in de loods staat daar de glühwein klaar!

Hou de website in de gaten voor de details. Heb je nog geen eigen boot, reserveer dan tijdig een clubboot zodat je niet aan de kant blijft staan. Overigens ben je ook dan van harte welkom om de lichtjes te bekijken en gezellig een glühwein te drinken.

De organisatie is nog op zoek naar enkele vrijwilligers die misschien niet mee willen varen, maar wel willen helpen. Meldt je dan even bij Timo of Johan.

Planning
De zon gaat onder om 16.30. Ik wil voorstellen om rond 17.00 te vertrekken.
Dan zullen we, na een korte stop met kampvuur en warme chocomel, rond 19:00 weer terug zijn bij het clubhuis.

Johan & Timo

inschrijven via de website