Uitslag Fotospeurtocht

Ik voer vorig jaar een keer op het meer en zag toen een touwtje hangen aan groene boei 6A. Het zat vastgeknoopt aan het oog bovenop en verdween langs de boei in het water. Vreemd, maar ik dacht er verder niet zoveel bij. Op de terugweg kwam ik er weer langs, en toen dacht ik ‘toch even kijken’. Ik viste het boven water maar er zat niks aan. Jammer, het was gewoon een touwtje. Toch was dit het begin van de speurtocht, want wat zou het leuk zijn als er wel wat aan zat, een schat of zo, of gewoon een briefje met iets. Maar het idee bleef een idee totdat Rianne, met haar aanstekelijke enthousiasme, een keer vroeg: ‘Maarten, hoe zit het eigenlijk met die speurtocht?’. Pijlen zetten of rode draadjes ophangen op het meer is wat lastig, dus het werd een fotospeurtocht, bedoeld als een vrolijke club activiteit. Met veel plezier zijn we het water opgegaan en hebben genoeg foto's gemaakt voor wel 10 fotopuzzeltochten.  Helaas kon het geen clubactiviteit worden vanwege corona. Dus hebben we snel meerdere sets geprint en geplastificeerd, en er ook nog een notitiebordje bij gemaakt, en zo kon iedereen toch nog aan de slag.

Met spanning zaten wij te wachten op de vele inzendingen die er zouden komen en hoewel er enthousiast werd gereageerd duurde het vrij lang voordat de eerste oplossingen binnen kwamen. Gelukkig druppelden er gedurende de zomer steeds meer inzendingen binnen en dan is nu toch het moment aangekomen voor de prijsuitreiking…

Dames en heren, we willen alle deelnemers graag heel hartelijk bedanken voor hun goede speurzin (want het bleek niet zo makkelijk) en jullie originele inzendingen!

De troostprijs gaat naar… Jeroen met “Als KVU lid gein en activiteiten die super leuk zijn en door leuke en enthousiaste medeleden worden georganiseerd zoals bv een fotopuzzel tocht”. Je krijgt een lekkere fles wijn.

Op de derde plaats is geëindigd… Jos met “Als KVU lid geniet ik meer van het meer”

Op de tweede plaats is geëindigd… Justus met “Als KVU lid geniet ik van varen met z'n allen in de kano's op ons mooie meer”

En op de eerste plaats is geëindigd… Annemarie met “Als KVU lid geniet ik van kajakken op ons meer, de zee en de wind, want dat is wat ons bindt”

GEFELICITEERD allemaal!

Geen prijsuitreiking zonder prijzen!

Alex heeft namens Bij 45 (https://bij45.nl/)een aantal hele leuke prijzen beschikbaar gesteld:

• Jos, jij krijgt het boek "Man in het Wild"
  • Justus, jij krijgt een bon voor 4 personen glow-mini-golf
  • Annemarie, jij krijgt een bon voor een uurtje bowlen

Noot van de jury: De prijzen mogen onderling nog geruild worden.  Eventuele omkopingen worden nog wel aangenomen maar kunnen de uitslagen niet meer beïnvloeden.

De prijzen komen zo snel mogelijk naar jullie toe. Veel plezier ermee!

Rianne en Maarten