Sports at Sea bij Castricum

Bron: http://sportsatsea.nl/

Het strand van Castricum zal vanaf deze zomer een uitgebreid watersportcentrum krijgen. Sports at Sea wordt het nieuwe verzamelpunt voor watersporters en strandliefhebbers. Om hun favoriete sport te beoefenen kunnen surfers, sportvissers, kajakkers en catamaranzeilers er hun materiaal stallen. Daarnaast worden er speciale lessen voor beginnende water- en strandsporters verzorgd en surfcamps voor de jeugd.

Om de komst van dit watersportcentrum te vieren, wordt er zaterdag 21 juni a.s. een open dag georganiseerd. Op deze dag worden verschillende clinics aangeboden zodat iedereen kan kennismaken met de verschillende sporten die bij Sports at Sea kunnen worden beoefend. Om mee te doen aan deze clinics moet je aangemeld zijn. Hier komt later meer informatie over dus houd de website, Facebook- en Twitterpagina in de gaten!

Henk heeft inmiddels even kennis gemaakt met dit nieuwe fenomeen SAS op het strand van Castricum. Zijn verslag:

Het is een prachtig gebouw en een pretentieus concept. De faciliteiten zijn nog niet helemaal af en er wordt dan ook nog heel hard aan gewerkt. Maar ondertussen gebeurt er al van alles. Zo zag ik de EPIC’s van Arjen Bloem al driftig op zee in de branding (!) oefenen en er werd heftig gesurft en geraft.
Voor ons zie ik wellicht mogelijkheden, maar dan wat mij betreft op persoonlijke titel, van leden individueel of bijvoorbeeld als brandinggroep. Wij kunnen als club niet de extra kosten dragen die verbonden zijn aan het lidmaatschap en het gebruik van de stallingsmogelijkheden, kleedkamers,  e.d.
Maar ik zou zeggen, ga zelf eens kijken

zie ook:

www.dichtbij.nl