KVU instap en instructie

Twee keer per jaar organiseert de kanovereniging instapavonden voor nieuwe leden, dit is een avond onder begeleiding varen op het Uitgeestermeer, zodat u vrijblijvend kennis kan maken met de kanosport en onze vereniging. Inschrijven voor de instapavonden kan via ons aanmeldformulier onder aan de pagina, vergeet niet de juiste datum op te geven.

De instapavonden van 2024 zijn:

• 17 april
  • 24 april

Als u lid wilt worden bij de KVU volgt u eerst een introductiecursus. Deze cursus bestaat uit vier dagdelen/avonden. Hier komen de basis vaardigheden van het kajak varen aan bod. Een belangrijk onderdeel van de training is de geassisteerde redding. Na deze training kunt u zelfstandig varen.

Om lid te worden is het niet noodzakelijk om een eigen kajak te hebben. De vereniging beschikt over verenigingsboten en materiaal waar leden gebruik van kunnen maken.

Na de basis training kant u de kajakvaardigheid-A (KVA) opleiding volgen. Deze opleiding wordt gegeven gedurende vier dagdelen praktijk en theorie en wordt afgesloten met een officieel watersportverbond (WSV) diploma.

Na de KVA opleiding volgt de kajak veiligheids test (KVT) opleiding. Deze opleiding wordt gegeven in vier dagdelen en is vooral gericht op de veiligheid. Ook deze opleiding wordt afgesloten met een WSV erkend diploma.

Zowel de KVA als de KVT kunt u bij ons volgen. Voor meer informatie over de verschillende opleidingen, kijk dan eens bij het watersportverbond.

Inschrijfformulier

Laat zien dat je geen robot bent door de volgende afbeelding te kiezen Vrachtwagen.
    Klik EERST op de juiste afbeelding en klik daarna ONDERIN dit formulier
    op [VERZENDEN ]